FEDA assegura que ha tingut en compte l’impacte mediambiental en el parc del Maià

FEDA assegura que el projecte del parc eòlic del Maià s’ha dissenyat tenint en compte l’impacte mediambiental i paisatgístic de la infraestructura. Així ho ha defensat el director general de la companyia, Albert Moles, en resposta a les preocupacions expressades per l’Associació Rescatista i Protectora d’Animals, que recentment ha alertat sobre les possibles afectacions al paisatge.
En aquest sentit, el director general ha volgut transmetre un missatge de tranquil·litat i ha assegurat que els temes mediambientals “són primordials” i ha assegurat que els “tindran en compte”. El responsable de FEDA ha detallat que tota la gestió dels permisos l’estan “acabant de tramitar” perquè s’està treballant en els darrers “estudis d’impacte”.
Moltes també ha garantit que, en cas que els estudis detectin algun impacte rellevant, es treballarà per “mitigar-lo o reduir-lo”.
D’altra banda, FEDA s’ha mostrat oberta a reunir-se amb l’associació i la resta d’entitats un cop es tanquin tots els informes per tal de compartir dubtes i reptes sobre el projecte.