menu Home
AndorraPolítica

El Govern respon que les obres per als pisos del Pessebre començaran quan el comú enllesteixi la seva part

Ingrid Monreal | 18 de juny de 2024

Mitjançant un comunicat l’executiu surt al pas de les declaracions que va fer aquest diumenge la cònsol major d’Escaldes Engordany, Rosa Gili, lamentant que durant el Debat d’Orientació Política no es fes cap referència als pisos socials de l’avinguda del Pessebre.

Així, Govern afirma que està pendent de rebre el projecte per poder licitar les obres, que començaran tan bon punt el comú escaldenc hagi acabat la seva part. Reitera que només serà aleshores, i un cop revisat el projecte després de la recepció, que estarà en disposició d’iniciar el procés d’adjudicació a l’empresa o grup d’empreses que s’encarregarà d’aixecar l’edifici. Això serà previsiblement a la tardor perquè estigui enllestit al 2026.

Recordem que tal i com estableix el conveni  signat el març de l’any passat entre  ambdues parts, el Govern s’encarregarà de la construcció de 34 pisos en un terreny de 792 metres quadrats cedit pel comú. I d’acord amb el document, la corporació local està fent ara els treballs d’excavació i construcció dels fonaments, aparcaments i planta baixa de l’edifici. En paral·lel, el mateix equip d’arquitectes està fent el projecte constructiu perquè el Govern hi basteixi les sis plantes amb els 34 pisos.

En el mateix escrit, l’executiu avança que aquest any, ja estarà en disposició d’oferir una setantena de pisos de lloguer a preu assequible. Es tracta dels habitatges dels edificis Tobira i del carrer Roureda de Sansa d’Andorra la Vella; de l’antic hotel Pellicer de Canillo i de l’edifici situat al carrer Verge de Canòlich de Sant Julià de Lòria.

Written by Ingrid Monreal




  • cover play_circle_filled

    Ràdio Valira
    La ràdio d'aquí

  • play_circle_filled

    RAC1
    Andorra

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play