Doria tanca l’estada a Austràlia amb una 8a plaça en caiac cross
La palista andorrana Mònica Doria ha signat una destacada actuació a la segona jornada de l’Open d’Austràlia, on ha aconseguit la vuitena posició a la final de caiac. Aquesta competició, que té lloc al canal de Penrith, seu dels Mundials de Piragüisme de 2025, reuneix alguns dels millors noms del piragüisme mundial.
Doria ha començat la competició amb una primera mànega sòlida, assolint la vuitena plaça, suficient per garantir la seva classificació per a la final. A la segona baixada, en plena lluita per les medalles, ha arribat a estar a només dos segons de la líder en el temps intermedi, un registre que li hauria atorgat la plata.
Malgrat un tram final complicat, la palista andorrana ha aconseguit finalitzar la prova sense penalitzacions. L’esportista ha mencionat que està “contenta”, perquè encara hi ha treball per fer abans d’apropar-se al top mundial. “Estem molt contents amb el treball que estem fent aquí perquè s’està veient a l’aigua” ha remarcat.
Amb aquesta vuitena plaça, Doria aconsegueix el seu primer Top-10 de la temporada i conclou la seva participació a l’Open d’Austràlia, amb l’objectiu de seguir millorant en la modalitat de caiac cross.
