Els carrers d’Andorra es tornaran a omplir de música amb el cicle ‘Ritmes, Capital Musical’
El cicle ‘Ritmes, Capital Musical’ tornarà aquest mes d’agost amb una nova edició que omplirà de música els eixos comercials d’Andorra la Vella i que, com a principal novetat, reforçarà la presència d’artistes i formacions andorranes.
L’aparcament de la Vinyeta, situat a l’avinguda Meritxell, serà l’escenari dels concerts per a públic adult, que tindran lloc els dimarts i els dijous a les 19.30 hores. Paral·lelament, els dilluns el carrer Callaueta acollirà el cicle ‘Ritmes Menuts’, que inclourà tallers infantils a partir de les 17.30 hores i actuacions musicals familiars una hora després.
La programació reunirà estils diversos, des de versions dels anys vuitanta i noranta fins a tributs, rumba catalana i flamenca, pop, blues i jazz.
Entre els concerts programats, destaquen Soulstorm Band, We Dance Band i Virginia & The Woolfs, entre d’altres.
