menu Home
Economia

Oberta la convocatòria per accedir als pisos de lloguer assequible de l’antic hotel Font de Ferro

Ràdio Valira | 12 de juny de 2026

L’Institut Nacional de l’Habitatge ha obert una oferta pública per adjudicar un total de catorze habitatges de lloguer assequible a l’antic hotel Font de Ferro situat a Aixovall.

El procés per concórrer-hi s’inicia aquest divendres i estarà obert fins al 26 del mateix mes. En aquesta convocatòria hi poden participar les persones que estiguin inscrites al registre de sol·licitants d’habitatges de preu assequible abans del 10 de juny.

Amb aquesta finalitat i a partir d’aquesta data, en funció de la composició de la llar i de la tipologia dels habitatges disponibles, l’Institut Nacional de l’Habitatge notificarà directament a cada persona i unitats familiars inscrites al registre de sol·licitants d’habitatges de preu assequible si compleixen els criteris establerts.

Els habitatges que s’adjudicaran en aquesta convocatòria són un total de catorze pisos, un estudi, dos habitatges d’una habitació i onze de dues habitacions.

Si en els anteriors reglaments, els ingressos eren el principal factor de puntuació, en aquest nou reglament, es prioritzen les situacions de necessitat habitacional i d’arrelament territorial.

Per tal de donar més oportunitats de participació i evitar adjudicacions directes quan hi pot haver una demanda latent, per a cada oferta pública d’habitatge, es realitzen dues convocatòries públiques abans d’arribar a l’adjudicació directa. D’aquesta manera, es prioritza que les persones es puguin inscriure i participar en concurrència competitiva.




  • cover play_circle_filled

    Ràdio Valira
    La ràdio d'aquí

  • play_circle_filled

    RAC1
    Andorra

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play