Una petició per votar en referèndum l’acord amb la UE supera les 1.000 firmes en 24 hores
Ja s’han fet més de 1.000 firmes en la petició a change.org per demanar votar en un referèndum abans de que es signi l’acord d’associació. S’ha arribat a aquesta xifra en 24 hores.
Una petició que arriba per el moment crucial de l’acord amb la UE i que la ciutadania sent fermament que no hauria de quedar només a les mans dels polítics. L’autor d’aquesta petició, Artur Homs, no s’esperava aquesta rebuda de la petició.
Si la recollida de firmes es suficientment gran, Homs confia en poder arribar aquest neguit a l’executiu per a fer sentir la veu de la població andorrana sobre l’acord, i poder dur a terme el referendum abans de la signatura.
