Tabak reclama fer del Toni Martí una fortalesa davant el Manresa
El MoraBanc Andorra afronta aquest diumenge una nova final per la permanència davant el BAXI Manresa i Žan Tabak té clar quin és el gran repte pendent de l’equip: convertir el Toni Martí en una autèntica fortalesa.
Després de la victòria agònica a Tenerife amb el triple sobre la botzina de Kyle Kuric, el tècnic croat ha volgut rebaixar qualsevol excés d’eufòria i centrar tota l’atenció en el partit d’aquest diumenge.
El tècnic considera que el gran pas endavant ha d’arribar des de la defensa.
El partit corresponent a la 30a jornada de la Lliga Endesa es disputarà el diumenge 10 de maig a partir de les 12:30 h, al Pavelló Toni Martí.
