menu Home
Esports

Sensació d’incertesa pel futur de l’FC Andorra en els ‘Play-Off’ desprès d’empatar contra l’Amorebieta

Ingrid Monreal | 17 de març de 2025

L’FC Andorra ha sumat un punt en la seva visita a l’Amorebieta deixant el marcador 1 a 1 en un duel en què ha anat clarament de menys a més. Els tricolors han dominat una gran segona meitat i han merescut més, però han hagut de conformar-se amb l’empat en un partit frenètic. El tècnic tricolor, Beto Company, ha reconegut que l’equip no pot permetre’s concedir gols tan aviat i ha posat èmfasi en la necessitat de ser més contundents des de l’inici.

La primera part no ha estat gens fàcil per als del Principat. Tot just al minut 3, una pèrdua en zona perillosa ha permès als bascos avançar-se amb un gol d’Álvaro Marín. Tot i el cop inicial, l’Andorra ha mantingut el seu estil i ha assumit el control de la pilota, generant ocasions clares.

A la represa, Beto Company ha fet tres canvis tàctics clau, donant entrada a Trigueros, Erik Morán i Almpanis. Amb una disposició més ofensiva, l’Andorra ha embotellat l’Amorebieta i ha convertit la segona part en un atac constant. No ha estat fins al minut 73, que Erik Morán ha aprofitat un rebot dins l’àrea petita després d’un córner per fer l’1-1.

A partir d’aquí, el partit s’ha trencat i qualsevol dels dos equips hauria pogut guanyar. L’Andorra ha seguit buscant el triomf, però també ha hagut de vigilar les contres basques. El tècnic ha admès que l’equip havia treballat per evitar encaixar gols en els primers minuts, però que finalment “no ha estat suficient”.

Tot i la sensació agredolça, l’equip suma un punt més i confirma el seu bon nivell competitiu, especialment en les segones meitats.

Written by Ingrid Monreal





  • cover play_circle_filled

    Ràdio Valira
    La ràdio d'aquí

  • play_circle_filled

    RAC1
    Andorra

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play