Els usuaris del Carnet Jove podran veure gratis el partit de l’FC Andorra contra el Zamora

L’Associació Carnet Jove Andorra i el Futbol Club Andorra renoven la seva col·laboració anual, que permetrà que fins a 200 joves puguin assistir gratuïtament al partit que el conjunt tricolor disputarà contra el Zamora el pròxim 23 de febrer a l’Estadi Nacional.
Així doncs, els titulars del Carnet Jove Clàssic o del Carnet Jove 16PUNT30 poden sol·licitar les seves entrades a través de l’aplicació Carnet Jove Andorra fins a exhaurir existències, amb un màxim de dues entrades per usuari. Els menors de 14 anys hauran d’anar acompanyats d’un adult responsable i tots els assistents hauran de mostrar el seu Carnet Jove en format físic o digital per accedir al partit.
A més d’aquesta acció, l’Associació Carnet Jove Andorra ofereix durant tot l’any descomptes en entrades i marxandatge del club.