Govern llança la campanya ‘Per Nadal, posa’t el davantal’ per impulsar els productes de la societat Ramaders d’Andorra
El ministre de Medi Ambient, Agricultura i Ramaderia, Guillem Casal, ha presentat a la botiga Origen Ametller d’Andorra la Vella la campanya ‘Per Nadal, posa’t el davantal’. Es tracta de la primera campanya nadalenca que s’organitza al voltant de la societat Ramaders d’Andorra amb l’objectiu d’apropar els seus productes a la ciutadania.
“És una campanya que l’hem treballat amb molta il·lusió per poder apropar aquest producte en moments especials que les famílies comparteixen àpats de rellevància” ha comentat, Casal. “Plantegem aquesta campanya com una acció per donar notorietat i donar a conèixer encara més el nostre producte, associant-lo amb qualitat i fomentant el seu creixement” afegia, el ministre de Medi Ambient, Agricultura i Ramaderia.
La campanya, que té com a protagonistes set ramaders del país consisteix en la venda de safates especials disponibles als supermercats col·laboradors. Casal ha explicat que aquest campanya s’organitza amb l’objectiu de donar notorietat a la carn produïda al país.
“Volem que, per Nadal, la gent es posi el davantal i cuini productes d’Andorra, productes de proximitat” ha comentat, Casal, qui també ha explicat que es faran accions comunicatives destacades com un concurs d’Instagram, un circuit d’opis, accions publicitàries, i una col·laboració amb MoraBanc Andorra.
El ministre també ha recordat durant la presentació de la campanya que la societat es va crear l’any 1999, que recull tota la carn produïda al país i que representa el 15% del consum total de carn a Andorra. “La ramaderia extensiva està lligada a la nostra cultura i forma de societat, així com al nostre model turístic. A més, contribueix al manteniment del paisatge i la prevenció de riscos naturals” ha destacat Casal
A més, Casal ha recordat que la carn de vedella compta amb un segell europeu de qualitat; una certificació que garanteix que el producte compleix amb els estàndards de qualitat establerts per la Unió Europea.