Pla de xoc per rehabilitar les voravies més malmeses a Andorra la Vella

El comú d’Andorra la Vella ha iniciat un pla de xoc per rehabilitar i millorar l’estat de les voravies més malmeses de la parròquia. Després de dur a terme una diagnosi dels punts més crítics de la via pública i amb la voluntat de potenciar les actuacions que s’han estat duent a terme des del gener a diferents indrets, el departament de Serveis Públics ha començat aquesta setmana els treballs de reparació del paviment.
Es tracta de diferents trams de la parròquia que estan força deteriorats, amb el paviment en mal estat, la reparació dels quals aportarà més seguretat per als vianants.
Així doncs, amb la voluntat d’accelerar i augmentar les actuacions ja existents, el comú ha procedit a la contractació de més equips de treball, a través d’una empresa privada, per millorar l’estat de fins a quatre quilòmetres de voravies abans de finals d’any. Concretament, s’actuarà a les places Bartomeu Rebés Duran i Príncep Benlloch, als carrers Doctor Mitjavila, Doctor Nequi, Roureda de Sansa, Prat de la Creu, Príncep Benlloch i a l’avinguda Santa Coloma.
Entre les primeres actuacions, s’ha rehabilitat el paviment de la parada de bus situada al carrer Prat de la Creu, 81-83, la qual es trobava en mal estat a causa de la circulació de vehicles pesants. La inversió per aquests treballs és d’aproximadament 55.000 euros.