menu Home
AndorraEsports

10 esquiadors sel·leccionats per participar a l’Scara de Val-d’Isère

Ràdio Valira | 4 d'abril de 2024

La Federació Andorrana d’Esquí ha seleccionat 10 esquiadors i esquiadores per participar en l’edició 2024 de l’Scara, que es disputa avui i demà a l’estació de Val d’Isère. Es tracta d’una competició internacional d’U14 i U16 que compta amb una alta participació i més d’una vintena de països representats.

Per part d’Andorra competiran quatre dones i sis homes. En categoria U14, els participants són:  Júlia Capdevila, Vicky Gallerani, Marc Visa i Thomas Breit-fuss. Mentre que en U16 competeixen: Etna Pou, Xènia Cerro, Jan Visa, Max Black, Hans Breit-fuss i Eric Mitjana.

Per avui dijous hi ha prevista la prova del supergegant pels U14 i l’eslàlom pels U16 i demà s’invertiran les modalitats.

L’Scara és una competició internacional per les categories inferiors que, segons l’organització, atreu a més d’un miler de competidors, la majoria francesos però també compta amb uns 300 participants de fora del territori francès.





  • cover play_circle_filled

    Ràdio Valira
    La ràdio d'aquí

  • play_circle_filled

    RAC1
    Andorra

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play