Tony Cachafeiro aconsegueix un top 10 a la Champions of the Future Academy

El pilot andorrà Tony Cachafeiro ha aconseguit sobreposar-se a un cap de setmana de dificultats acabant la primera cursa de la Champions of the Future Academy, en una valuosa desena posició.
Estrenant xassís i motor, Cachafeiro ha encarat la primera cita del campionat conscient que el seu primer objectiu era adaptar-se, no només al vehicle, sinó també al circuit italià de Cremona, on la majoria dels seus rivals ja hi havien corregut abans.
A Cremona s’han donat cita els millors pilots de karting del món, assolint l’esmentada desena posició dissabte, després de remuntar cinc posicions. Diumenge, dues topades protagonitzades per rivals, li han passat factura, i finalment ha estat 20é d’un total de 28 classificats.
La propera cita de Cachafeiro serà l’estrena aquesta temporada del Campionat d’Espanya de Karting, que es disputarà entre el 19 i el 21 d’aquest mes d’abril.