menu Home
AndorraEsports

Font, Valerio i Alves aconsegueixen la victòria a la primera prova del Campionat d’Enducross

Ràdio Valira | 19 de març de 2024

Marc Font, en categoria Pro; Iker Valerio, en expert; Ruben Alves, en juvenil 85 i Iu Teixidor en 65cc han aconseguit, aquest cap de setmana, la victòria a la primera prova del Campionat d’Enducross d’Andorra 2024 que s’ha disputat al circuit de Beixalís.

En total, hi han pres part 13 pilots. La cursa “pro” amb només tres participants, ha vist com l’actual campió, Marc Font, aconseguia el triomf a les dues mànegues. Darrera d’ell, Miquel Font i Elias Durendez s’han repartit les altres posicions del podi.

La categoria més nombrosa ha estat “l’expert” amb un total de set participants. Iker Valerio ha dominat de cap a peus les dues mànegues. La mateixa actuació han tingut en Juvenil 85 i en la de 65cc, Ruben Alves i Iu Teixidor respectivament, fet que els ha permès liderar el campionat en les seves categories.





  • cover play_circle_filled

    Ràdio Valira
    La ràdio d'aquí

  • play_circle_filled

    RAC1
    Andorra

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play