L’Associació en Defensa del Jovent en Risc d’Andorra llança una campanya de sensibilització sobre l’ús de pantalles
L’Associació en Defensa del Jovent en Risc d’Andorra (ADJRA), amb la col·laboració de Creu Roja Andorrana, Grup Heracles i Empresa Familiar Andorrana, ha llançat una innovadora campanya titulada “La vida no cap en píxels: Desperta”. Aquest projecte busca fomentar un ús conscient i equilibrat dels dispositius digitals, enviant tres missatges diferents destinats a les famílies amb infants i joves mitjançant la distribució de posagots que es repartiran en diferents establiments d’hostaleria i restauració arreu del país.
Els tres missatges clau de la campanya són ‘Desconnecta per reconnectar amb tu mateix’, en clau de recordatori que la vida no es pot reduir a píxels i l’encoratjament a prendre pauses conscients del món digital per connectar amb les experiències reals; ‘No subestimis el perill, el teu fill necessita protecció’: Una alerta sobre els riscos associats amb l’ús excessiu de dispositius digitals, especialment entre els joves; i finalment ‘La vida no cap en píxels, desperta’: Una crida a valorar les experiències humanes autèntiques que no poden ser replicades ni reduïdes a una pantalla.
La iniciativa ressalta la importància d’un equilibri saludable entre el món digital i real. En un moment en què la tecnologia és omnipresent, accions com aquestes serveixen per a recordar que fora de les nostres pantalles hi ha tot un món esperant a ser explorat, i una vida per a ser connectada amb experiències reals.