Verdú afronta amb motivació la Copa del Món de gegant als EEUU

Joan Verdú ja es troba als Estats Units i preparat per afrontar la gira nord-americana de la Copa del Món de gegant, que inclou tres curses; una a Palisades Tahoe i dues a Aspen. Tant ell com l’equip estan molt motivats i han assegurat que ho afronten amb moltes ganes de demostrar el seu nivell d’esquí: “Aprenent dels mini errors que van haver-hi la darrera setmana, però traient les coses positives”.
Pel que fa als escenaris de les curses, el primer ja és conegut, però el segon, a Aspen, on hi farà dues carreres de gegant, tot vindrà de nou: “Serà important trobar bon feeling directe per poder aprofitar la oportunitat”.
El calendari preveu la cursa a Palisades Tahoe aquest dissabte 24 de febrer, amb la primera mànega a les 7 de la tarda – hora andorrana – i la segona a les 10 de la nit. Després, la doble cita a Aspen; la primera divendres 1 de març, i la segona dissabte dia 2; les dues amb la primera mànega a les 6 de la tarda i la segona a les 9 de la nit.