menu Home
AndorraEconomia

Les grans superfícies venen un 1,6% més durant el mes d’octubre

Ràdio Valira | 29 de desembre de 2023

Les vendes de les grans superfícies comercials han crescut un 1,6% a l’octubre respecte al mateix mes de l’any anterior.

En concret, la categoria alimentació ha sumat un 7,8% més en comparació amb l’any passat, mentre que la resta de productes han caigut un 4,8%, segons les dades fetes públiques pel departament d’Estadística del Govern.

També cal destacar que aquest mes d’octubre l’índex d’ocupació de les grans superfícies del comerç al detall ha augmentat un 3,8% en comparació amb el mateix mes de l’any anterior.

Un 64% d’ocupades son dones, mentre que el 36% restant correspon a la part masculina. La jornada laboral del personal ocupat en les grans superfícies comercials a l’octubre es distribueix entre el 92%, que treballa a temps complet, i el 8% restant, que gaudeix d’una jornada laboral a temps parcial.





  • cover play_circle_filled

    Ràdio Valira
    La ràdio d'aquí

  • play_circle_filled

    RAC1
    Andorra

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play