Homenatge a Johann Strauss pel concert d’Any Nou a càrrec de l’ONCA
![](https://radiovalira.ad/wp-content/uploads/2023/12/Banners-Creand-Fundacio-anynou-692x950_.png)
‘Els colors d’Strauss’; aquest és el títol d’enguany del concert d’Any Nou, que tindrà lloc el primer de gener a les 7 de la tarda, a l’Auditori Nacional d’Andorra a Ordino.
Sota la direcció d’Albert Gumí, que marcarà el segon concert d’Any Nou que dirigeix, l’ONCA centrarà íntegrament el repertori d’aquest concert que donarà inici al 2024, en el més popular de Johann Strauss júnior, a partir de la temàtica de les seves peces.
Amb les deu peces escollides, es vol fer viatjar a l’espectador a nivell musical, passant per l’exotisme, la natura, la reialesa, el festeig o les males passions, entre d’altres. Cadascuna d’elles, anirà acompanyada d’un comentari que situarà l’obra en el seu context, i s’hi descobriran les inquietuds, manies i curiositats del personatge i de la seva obra.
El director, que també va composar l’Ossa d’Ordino, aquest any oferirà dos bisos fets per ell. Val a dir que les entrades ja estan a la venta al preu de 35€; mentre que les situades al cor i en alguns laterals, costen 25€.